customizedtrainingenconsultancy.nl maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Trainingen

Uw dagelijkse praktijk vormt het uitgangspunt van onze Trainingen Klantgerichtheid. Uw verkopers, binnendienstmedewerkers en servicemensen staan daarbij centraal: zij hebben immers elke dag direct contact met uw klanten. We gaan uit van de kracht van deze mensen. Niet omdat dit ‘goed voelt’, maar omdat het ‘goed werkt’. Het vormt de basis van uw commerciële succes.

Trainingstraject

  • 1

    Voorbereiding

    Gesprek met directie
    We inventariseren wat binnen uw directie de verwachtingen zijn en welke doelen u heeft. Ook wordt duidelijk binnen welke kaders we moeten werken. Daarnaast geeft u ons een beeld van de uitstraling van uw organisatie en de gewenste cultuur.

    Gesprekken met individuele medewerkers
    We inventariseren bij iedere medewerker wat zijn of haar verwachtingen, wensen en competenties zijn.

    Dag in de praktijk
    De trainer van Customized training & consultancy draait een volledige dag mee in de praktijk. Dit om te horen welke vragen de klanten stellen en welke vraagstukken, uitdagingen en kansen er zijn. Door op deze manier sfeer te proeven, wordt snel duidelijk waar we de nadruk op moeten leggen in de training.

  • 2

    Training

    Met de trainingen werkt u effectief aan het verbeteren van het klantgericht denken en handelen: de training bestaat uit een goede mix van kennisoverdracht en het oefenen van praktische vaardigheden. Dit gebeurt met vragen en cases die afkomstig zijn uit de dagelijkse praktijk van uw organisatie. Alle informatie die tijdens de voorbereiding is vergaard is, wordt omgezet naar praktijkgerichte trainingsstof. Geen ver-van-mijn-bedtraining dus, maar een aanpak die aansluit bij wat u dagelijks in uw organisatie meemaakt. Dat motiveert en inspireert

  • 3

    Feedback

    De resultaten van de training worden teruggerapporteerd aan de directie: wat is er bereikt? Waar liggen de verbeterpunten in uw organisatie? Na een gezamenlijke analyse van de resultaten kunt u - indien relevant - kiezen voor een consultancy- of coaching traject om de klantgerichtheid strategisch te verbeteren.

Soorten trainingen

  • klantgericht communiceren
  • verbeteren van verkoopgesprekken
  • praktijkgericht leidinggeven
  • optimaliseren van interne communicatie
  • teambuilding