customizedtrainingenconsultancy.nl maakt gebruik van cookies

Cookies zijn kleine bestanden die met pagina’s van deze website worden meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer worden opgeslagen. Er zijn verschillende soorten cookies die gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Voor het plaatsen van cookies is soms wel en soms geen toestemming nodig. Als u niet akkoord gaat met onze cookie statement dan plaatsen wij alleen de functionele cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken, de gegevens die daarmee verzameld worden en over uw rechten op dit punt, lees dan ons cookie statement en privacy policy om meer te leren over onze cookies.

Over ons

Klantgerichtheid verbeteren

Customized training & consultancy is ontstaan op verzoek van verschillende HMS-opdrachtgevers: ze vroegen om trainingen en consultancy om klantgerichter te kunnen handelen. Inmiddels is Customized training & consultancy het bureau met de meeste en breedste ervaring in het verbeteren van de klantgerichtheid.

Kennis van de praktijk

Customized training & consultancy beschikt over een uitgebreide kennis van de praktijk. We werken dagelijks voor verschillende opdrachtgevers in verschillende markten en voor verschillende klantgroepen. Dat zijn al lang niet meer alleen HMS-relaties. De afgelopen jaren hebben we tal van nieuwe opdrachtgevers mogen begroeten die vaak op referentie naar ons zijn doorverwezen. Zo brengen we aan talloze opdrachtgevers over wat ‘succesvol zijn bij klanten’ van een organisatie vraagt. En… wat het oplevert.

De succesfactor van Customized training & consultancy

Een standaardrecept voor succes bestaat niet. Succesvol klantgericht zijn, is van vele factoren afhankelijk: product, markt, klanten, bedrijfscultuur en (vooral!) de mensen die bij u werken. Customized training & consultancy levert daarom altijd maatwerk. In onze aanpak staat het unieke van uw bedrijf en uw mensen centraal. Door te werken met echte vraagstukken en praktijksituaties – die aansluiten op de competenties van de mensen – kunnen we echt het verschil maken. We helpen u effectief om te schakelen naar een klantgerichte organisatie. Maatwerk dus, waar geen standaardtraining tegenop kan.

Zo werkt Customized training & consultancy

Afhankelijk van uw wensen kunnen we een traject op verschillende manieren invullen. Zo kunt u beginnen met consultancy. We analyseren dan nauwgezet wat u als organisatie moet doen en kunnen om succesvol klantgericht te zijn. Eventueel kiest u daarna voor een vervolgtraject waarin we uw verkopers en binnendienstmedewerkers trainen en/of managers een coachingtraject ingaan.
Maar u kunt ook beginnen met een training van uw medewerkers en – als daar aanleiding voor mocht zijn – kiezen voor verdere consultancy en coaching.

U bepaalt dus zelf welke diensten u afneemt: 100% op maat. Zodat u doelgericht kunt werken aan het klantgerichter handelen.

robert

Robert Holterman

Robert werkte als (interim-)directeur in de uitgeverijbranche bij onder andere De Telegraaf en Wegener. Met HMS koos hij voor het zelfstandig ondernemerschap. Als algemeen directeur spant hij zich onvermoeibaar en met succes in om – in alle lagen van de HMS organisatie – klantgerichtheid te borgen. Via Customized adviseert en begeleidt hij bedrijven bij het resultaatgericht verbeteren van de communicatie met klanten.

  • Onconventioneel
  • Energiek
  • Ervaren
petula

Petula Bodar

Petula Bodar is de commercieel directeur van HMS. Met haar grote talent voor communicatie weet zij als geen ander mensen in beweging te krijgen. Intern én extern. Tijdens haar loopbaan bij HMS ontdekte ze dat ze een grote passie heeft voor training en coaching. Inmiddels heeft ze binnen Customized trainingen en coaching verzorgd in uiteenlopende branches en op verschillende niveaus. Haar kracht: op een harmonieuze wijze en in een veilige setting de kern van klantgerichtheid raken en overbrengen.

  • Evenwichtig
  • Pragmatisch
  • Trainer & Manager